Pienen tauon jälkeen taas kakkujen kimpussa :D
Pyydettiin täytekakkua ja kinkkuvoileipäkakkua... muuten sain vapaat kädet :) Ja tässä on tällä kertaa kätteni tulos :D

Vaalea sokerikakkupohja, täytteenä sipaisu kuningatarsosetta (Piltti) ja vadelmamousse. Pinnalla vaahtokarkkimassa, ei syötävä nauha kiertää kakun alareunaa ja päällä pari vaahtismassa kukkasta =)

Voileipäkakkujen koristelu on haastavaa jos yrittää niin ettei ole kahta samanlaista :D Mulla ideaa ei ole valmiina... yleensä koristelumalli syntyy samalla kun on aina yhden aineen laittanut kakun pintaan :)




Kommentit
Tämän blogin kommentit tarkistetaan ennen julkaisua.