Ajankohtaisia koristeita =)
Tänään tänne eteläänkin satoi hieman lunta =) tosin ihan vaan väriksi maan pintaan... voisi kyllä jo jäädä =)
Mulla on pieni projekti ihan vaan omaksi iloksi ja nyt kun on tota vapaa-aikaa... (lomautettuna, taas tämän viikon)... Eikä muuta kun sokerimassaa käsiin =)

Alapuolella lumiukkoja tonttulakeissa =)

Ja tässä silinterihatuissa =)

Ja tässä vertailussa vielä tulitikkurasia =)





Kommentit
Tämän blogin kommentit tarkistetaan ennen julkaisua.